Termenii și condițiile de vânzare pentru magazinul online hanksome.it, care este deținut de compania 2DIGIT d.o.o., sunt guvernate de Legea Slovenă pentru Protecția Consumatorului (ZVPot) și se bazează pe recomandările Camerei de Comerț Slovene și standardele internaționale pentru e. -comerţ.

 

Informatiile Companiei

2DIGIT d.o.o. Gorenjska cesta 24 1234 Mengeš Slovenia

Cod TVA: SI19266847

Director: Tilen Gašperšič Email: [email protected]

 

Magazinul online hanksome.ro (denumit în continuare „hanksome.ro” sau „magazin online”) este operat de societatea 2DIGIT d.o.o. (denumit în continuare „vânzătorul”). Prin înregistrarea pe sistemul hanksome.ro, fiecare utilizator primește numele de utilizator, care corespunde adresei de e-mail, și o parolă. Numele de utilizator și parola identifică în mod unic utilizatorul și le conectează la datele introduse. Acest lucru permite clientului să achiziționeze produse mai ușor, iar vânzătorul se asigură că datele sunt complet protejate și utilizate în conformitate cu condițiile convenite cu (potențialul) cumpărător. Termenii și condițiile de vânzare definesc funcționarea hanksome.ro, drepturile utilizatorilor și relațiile de afaceri dintre vânzător și cumpărător.

 

Accesibilitatea informațiilor

(rezumatul legislației) Vânzătorul se obligă să furnizeze cumpărătorului următoarele informații: a) Identitatea companiei (numele companiei, adresa socială, numărul de înregistrare), b) Datele de contact pentru o comunicare rapidă și eficientă (adresă de email, număr de telefon), c ) Caracteristicile esențiale ale produselor sau serviciilor (inclusiv servicii post-vânzare și garanții), d) Disponibilitatea produselor (fiecare produs sau serviciu oferit pe site ar trebui să fie disponibil într-o perioadă rezonabilă), e) Condiții de livrare a produsului sau de execuție a serviciilor ( metoda, locația și termenul limită), f) Toate prețurile trebuie să fie clar definite și trebuie să se precizeze clar dacă includ taxe sau costuri de transport, g) Modalități de plată și livrare, h) Durata ofertei, i) Perioada în timpul care poate fi reziliat contractul și costul returnării produselor, j) O explicație a procesului de contestație, cu toate informațiile de contact sau departamentul de contact cu clienții.

 

Oferta de produs

Produsele magazinului online hanksome.ro sunt actualizate frecvent. Dacă acestea nu sunt disponibile, acest lucru va fi indicat clar pe pagină sau în e-mailul de confirmare.

 

Metode de plata

Vânzătorul indică următoarele metode de plată:

Card de credit sau debit; sunt acceptate majoritatea cardurilor de credit/debit, inclusiv Visa, MasterCard și American Express. PayPal Ramburs la livrare Costurile de transport pentru achiziții se ridică la 25.00 Lei*

*În unele cazuri, aceste costuri pot fi mai mari din cauza greutății sau naturii produsului.

Vă rugăm să rețineți că acești termeni sunt valabili doar pentru livrarea în Italia. Contractul de cumpărare (comanda) este stocat electronic pe serverul vânzătorului. După confirmarea comenzii, fiecare cumpărător primește și o factură la adresa de e-mail furnizată în timpul comenzii.

Suma minima de comanda (doar produse fara costuri de transport) trebuie sa fie de 55,00 Lei. Această sumă este valabilă și pentru a beneficia de coduri promoționale și anumite oferte.

Pentru a preveni revânzarea, achiziția unor produse este limitată la 1 bucată.

 

Preturi

Toate prețurile includ TVA de 22%, cu excepția produselor Superfood, care includ TVA de 9,5%. Prețurile în vigoare sunt valabile la momentul depunerii comenzii și nu au o perioadă de valabilitate prestabilită. Prețurile sunt valabile pentru metodele de plată indicate mai sus și în conformitate cu termenii indicați mai sus. Contractul de cumpărare se încheie în momentul în care cumpărătorul confirmă comanda (cumpărătorul primește un mesaj electronic în care se menționează „Comandă confirmată”). Din acest moment, toate prețurile și condițiile sunt fixe și valabile atât pentru vânzător, cât și pentru cumpărător.

Toate ofertele promotionale de pe pagina sunt valabile pana la data specificata sau pana la epuizarea stocurilor de produse.

 

Coduri promoționale

Ocazional, cititorii buletinelor noastre informative sau articolelor de pe diferite alte canale primesc coduri promoționale. Codul promoțional oferă diverse oferte și beneficii, precum cadouri sau reduceri. Fiecare cod este întotdeauna limitat la o anumită dată și oră până la care este valabil. Se folosește introducându-l la Checkout în caseta „Cod promoțional” și confirmând făcând clic pe butonul „Accept”. Codurile promoționale nu pot fi combinate. Vizitatorul sau cumpărătorul poate folosi un singur cod pentru fiecare achiziție.

Anularea contractului și returnarea produselor comandate

Pentru contractele încheiate la distanță, cumpărătorul are dreptul de a rezilia contractul în termen de paisprezece (14) zile de la cumpărare (art. 43 din Legea privind protecția consumatorului), comunicând acest lucru la adresa de email [email protected] fără nicio explicație pentru decizia lor. Returnarea produselor în perioada de retur desemnată este considerată un mesaj de anulare a contractului. Cumpărătorul trebuie să returneze produsele în cutia/ambalajul original în termen de 30 de zile de la notificarea scrisă de anulare a contractului la următoarea adresă:

2DIGIT d.o.o.
Gorenjska cesta 24,
1234 Mengeš,
Slovenia

Dupa primirea produselor, vanzatorul este obligat prin lege sa restituie cumparatorului contravaloarea produselor achizitionate. Singurul cost care rămâne în sarcina cumpărătorului este costul de transport pentru returnarea produselor. Pachetele cu ramburs la livrare nu vor fi acceptate.

Cumpărătorul trebuie să includă, de asemenea, factura și datele personale cu codul IBAN și SWIFT pentru rambursare. Plata se face în termen de 30 de zile de la primirea notificării de anulare a contractului. După returnarea produselor, cumpărătorul va primi o rambursare a costurilor produsului, inclusiv a costurilor de transport. Cumpărătorul trebuie să trimită un mesaj la adresa de email [email protected] înainte de a returna produsele, iar vânzătorul este obligat să furnizeze cumpărătorului toate informațiile pentru returnarea produselor. Cumpărătorul are la dispoziție încă 30 de zile pentru a returna produsele în cutia/ambalajul original la adresa menționată mai sus. În caz contrar, cumpărătorul nu este obligat să ofere o rambursare. Clientul este responsabil pentru costul de transport al returnării produsului la sediul companiei. Pentru rambursarea produselor care vin in set, cumparatorul va fi obligat sa returneze toate produsele continute in set (nu este posibila returnarea doar a unor produse din set).

Din motive de igienă, unele produse (cum ar fi Separatorul Gel Relaxant) pot fi returnate doar dacă ambalajul este nedeschis, iar produsul nu a fost folosit.

 

Politica de confidențialitate

Vânzătorul se obligă să protejeze toate datele personale ale cumpărătorului. Vânzătorul va folosi datele personale ale cumpărătorului numai pentru onorarea comenzilor (trimiterea de materiale informaționale, oferte și facturi) și alte comunicări necesare. Datele cumpărătorului nu vor fi livrate persoanelor neautorizate sub nicio formă. Cumpărătorul este, de asemenea, responsabil pentru protecția datelor, păstrând numele de utilizator și parola secrete.

 

Comunicare

Vânzătorul va comunica cu cumpărătorul numai prin mijloace de comunicare la distanță, cu excepția cazului în care cumpărătorul se opune în mod explicit. Mesajele promoționale electronice și/sau SMS vor conține următoarele elemente: – Marcate clar ca mesaje promoționale. – Expeditorul va fi identificat în mod clar. – Diverse campanii, promoții și alte tehnici de marketing vor fi întotdeauna etichetate ca atare, iar termenii de participare vor fi precizați clar. – Opțiunea de a renunța la primirea unor astfel de mesaje va fi prezentată în mod clar. – Vânzătorul va respecta dorința cumpărătorului de a nu primi mesaje promoționale.

 

AVIZ JURIDIC

Magazinul online hanksome.ro si toate datele de pe acesta, imaginile produselor si elementele video sunt protejate de legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse sau folosite fara autorizatie scrisa prealabila. Marca hanksome.ro si logo-ul sunt proprietatea 2DIGIT d.o.o.

 

Plângeri și dispute

Vânzătorul respectă legislația în vigoare privind protecția consumatorilor. Vânzătorul se obligă să îndeplinească toate obligațiile și să stabilească un sistem eficient de tratare a reclamațiilor, cu o persoană pe care cumpărătorul o poate contacta telefonic sau prin e-mail. Reclamatiile trebuie trimise la adresa de email: [email protected] Procedura de reclamatie este strict confidentiala. Vânzătorul va confirma primirea reclamației în termen de cinci zile lucrătoare și va informa cumpărătorul cu privire la timpul necesar soluționării reclamației și îl va informa cu privire la diferitele procese. Vânzătorul este conștient de faptul că natura litigiului este crucială, cel puțin în ceea ce privește soluționarea judiciară, din cauza disproporției dintre valoarea economică a cererii și costurile suportate pe parcursul soluționării acesteia. Acesta este și cel mai mare obstacol pentru cumpărător înainte de a începe procesul judiciar. Prin urmare, vânzătorul se angajează întotdeauna să rezolve disputele într-o manieră prietenoasă.

Din motive de igienă, unele produse (cum ar fi Separatorul Gel Relaxant) pot fi returnate doar dacă ambalajul este nedeschis, iar produsul nu a fost folosit.

 

Cadouri și oferte promoționale

Vânzătorul organizează adesea concursuri pentru a recompensa cititorii de buletine informative și alți clienți care își urmăresc munca prin diverse canale și media. O astfel de promovare presupune oferirea unui produs mic tuturor clienților care achiziționează produse cu un preț total peste o anumită valoare. Valoarea și cadourile sunt întotdeauna clar determinate. În cazul în care un client decide să profite de o astfel de promoție, acesta este, de asemenea, conștient de faptul că, în cazul returnării produselor (parțial sau total), trebuie să returneze și cadoul, cu excepția cazului în care valoarea produselor achiziționate depășește valoarea conturată de vânzător. pentru a se califica pentru cadou, sau dacă clientul a schimbat produsul cu un alt produs din magazinul online de aceeași valoare. Exemplu: Cumpărătorul primește un cadou pentru fiecare achiziție de peste 250,00 Lei (excluzând costurile de transport). Valoarea achiziției lor se ridică la 284,00 Lei, așa că primesc cadoul. Apoi decid să returneze un produs în valoare de 100,00 Lei. Prețul total de achiziție se ridică apoi la 185,00 Lei, ceea ce înseamnă că nu au dreptul să păstreze cadoul și trebuie să-l returneze. În loc de rambursare, cumpărătorul ar putea alege să schimbe articolul returnat cu un alt articol de aceeași valoare (100,00 Lei), caz în care ar putea păstra și cadoul. Cadourile pe care clienții le primesc gratuit cu o achiziție nu pot fi schimbate sau rambursate.

 

NOTIFICARI SI NEWSLETTER

Prin abonarea la newsletter, cumpărătorul este de acord să primească actualizări pe pagină, actualizări despre oferte și actualizări despre promoții. Vânzătorul se angajează să nu utilizeze greșit sau să transmită adresa de e-mail către terți. Cumpărătorul se poate dezabona de la primirea newsletterelor în orice moment.