Înapoi

Schimb și retur

Cererea dvs. de înlocuire a produsului trebuie să fie trimisă în termen de 14 zile de la livrare. Produsul pe care doriți să-l returnați trebuie să fie intact și returnat în ambalajul său original. Pachetele care nu îndeplinesc aceste condiții vor fi respinse sau acceptate parțial.

Cum să inițiezi procesul de returnare:

  1. Vizita: https://bit.ly/3IjXIIR
  2. Completați și trimiteți formularul.
  3. Veți primi un cod de referință la adresa dvs. de e-mail după trimiterea formularului.
  4. Scrieți codul de referință pe ambalaj.
  5. Trimite pachetul la: 2DIGIT d.o.o. Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš

Odată ce biroul de returnări primește coletul, un produs de înlocuire va fi expediat în termen de 8 zile lucrătoare.

 

Atenţie: Dacă nu primiți codul, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

 

IMPORTANT Vă rugăm să verificați confirmarea comenzii sau chitanța trimisă pe e-mail atunci când ați plasat comanda pentru a vă asigura că produsul a fost achiziționat din magazinul nostru online. Dacă ne trimiteți un produs care nu este al nostru, nu suntem responsabili pentru greșeala dvs. și nu vom rambursa produsul. Expedierea trebuie efectuată prin e-mail cu dovada expedierii. Dacă expedierea este pierdută, putem totuși să rezolvăm problema verificând chitanța cu numărul de urmărire. Costurile poștale de retur sunt plătite de expeditor și nu acceptăm expedieri plătite de destinatar.

 

Lista produselor pentru care returnările nu sunt posibile sau limitate:

  1. Detergenți, paste emailate, cosmetice: Produsele pot fi returnate doar dacă folia de protecție/sigiliu nu a fost îndepărtată și nu au fost deschise sau folosite.
  2. Costume de baie, lenjerie de corp: Costumele de baie și lenjeria intimă nu pot fi returnate din motive de igienă.
  3. Cărți electronice: Cărțile electronice sunt proprietate intelectuală care nu poate fi returnată fizic (pot fi transferate sau copiate), deci nu pot fi schimbate sau rambursate.
  4. Seturi, truse: Retururile parțiale ale produselor individuale dintr-un set nu sunt posibile. Solicitările referitoare la Mystery Box vor fi acceptate și rezolvate numai dacă toate componentele cutiei vor fi returnate.
  5. Cadouri: Nu se pot face pretenții pentru produsele primite cadou.

CERERE DE GARANȚIE În cazul unui defect sau defecțiune a produsului, puteți beneficia de garanție. Oferim o garanție de 2 ani pentru toate produsele electronice. Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:

  1. Vătămare corporală
  2. Uzura cauzata de utilizare
  3. Defecte rezultate din utilizarea incorectă, necorespunzătoare și neglijentă a articolului

 

NUMAI CERERI CARE ÎNCONTRENESC CONDIȚIILE DE MAI SUS VOR FI CONSIDERATE CERERI DE LIVRARE Dacă produsul dumneavoastră a fost deteriorat în timpul transportului sau nu se potrivește cu comanda, vă rugăm să îl raportați în termen de 48 de ore de la livrare. Vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a coletului (cu etichetă vizibilă) și a produsului primit prin e-mail, care să arate clar deteriorarea. Vom acorda prioritate solicitării dvs. și ne cerem scuze pentru inconvenient.

Trebuie să trimiteți o cerere de returnare a produsului în termen de 14 zile de la livrare. Produsul pe care doriți să-l returnați trebuie să fie nedeteriorat și depozitat în ambalajul original. Pachetele care nu îndeplinesc aceste condiții vor fi respinse sau parțial acceptate.

Cum să inițiezi procesul de returnare:

  1. Vizita: https://bit.ly/3vA4anw
  2. Completați și trimiteți formularul.
  3. Veți primi un cod de referință la adresa dvs. de e-mail după trimiterea formularului.
  4. Scrieți codul de referință pe ambalaj.
  5. Trimite pachetul la: 2DIGIT d.o.o. Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš

Odată ce biroul de returnări primește coletul, un produs de înlocuire va fi expediat în termen de 8 zile lucrătoare.

Atenţie: If you do not receive the code, kindly contact us via email.

IMPORTANT

Vă rugăm să verificați confirmarea comenzii sau chitanța trimisă pe e-mail atunci când ați plasat comanda pentru a vă asigura că produsul a fost achiziționat din magazinul nostru online. Dacă ne trimiteți un produs care nu este al nostru, nu suntem responsabili pentru greșeala dvs. și nu vom rambursa produsul. Expedierea trebuie efectuată prin e-mail cu dovada expedierii. Dacă expedierea este pierdută, putem totuși să rezolvăm problema verificând chitanța cu numărul de urmărire. Costurile poștale de retur sunt plătite de expeditor și nu acceptăm expedieri plătite de destinatar.

Lista produselor pentru care returnările nu sunt posibile sau limitate:

  1. Detergenți, paste emailate, cosmetice: Produsele pot fi returnate numai dacă folia de protecție/sigiliu nu a fost îndepărtată și nu au fost deschise sau folosite.
  2. Costume de baie, lenjerie de corp: Costumele de baie și lenjeria intimă nu pot fi returnate din motive de igienă.
  3. Cărți electronice: Cărțile electronice sunt proprietate intelectuală care nu poate fi returnată fizic (pot fi transferate sau copiate), deci nu pot fi schimbate sau rambursate.
  4. Seturi, truse: Retururile parțiale ale produselor individuale dintr-un set nu sunt posibile. Solicitările referitoare la Mystery Box vor fi acceptate și rezolvate numai dacă toate componentele cutiei vor fi returnate.
  5. Cadouri: Nu se pot face pretenții pentru produsele primite cadou.

CERERE DE GARANȚIE

În cazul unui defect sau defecțiune a produsului, puteți beneficia de garanție. Oferim o garanție de 2 ani pentru toate produsele electronice. Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:

  1. Vătămare corporală
  2. Uzura cauzata de utilizare
  3. Defecte rezultate din utilizarea incorectă, necorespunzătoare și neglijentă a articolului

NUMAI CERERELE CARE ÎNCONTRENESC CONDIȚIILE DE MAI SUS VA FI LUATĂ În considerare

CERERI DE LIVRARE

Dacă produsul dumneavoastră a fost deteriorat în timpul transportului sau nu se potrivește cu comanda, vă rugăm să îl raportați în termen de 48 de ore de la livrare. Vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a coletului (cu etichetă vizibilă) și a produsului primit prin e-mail, care să arate clar deteriorarea. Vom acorda prioritate solicitării dvs. și ne cerem scuze pentru inconvenient.